Quico Montes
La meva llista de blogs
SIFASOL
3r. video
Fa 15 anys
divendres, 2 de juliol del 2010
vídeo Lluís Llach
Ara penjo el vídeo d'en Lluís Llach perquè és un dels cantants catalans clàssics que m'agrada més.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada