Quico Montes
La meva llista de blogs
SIFASOL
3r. video
Fa 15 anys
divendres, 2 de juliol del 2010
segon vídeo
Ara buscarem un nou vídeo. Buscarem alguna cosa del Barça, de les sis copes, alguna cosa de Cracòvia
1 comentari:
dolors
2 de juliol del 2010, a les 3:48
bon dia montse, estic practicant així que no et comento el teu bloc
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
bon dia montse, estic practicant així que no et comento el teu bloc
ResponElimina